پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟
سرخط خبرها

بمب دوم استقلال یاغی است| ستاره پرسپولیس در جمع شاگردان نکونام!

  • کد خبر: ۱۷۲۰۰۳
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳
بمب دوم استقلال یاغی است| ستاره پرسپولیس در جمع شاگردان نکونام!
با رایزنی‌های جواد نکونام، بازیکنی که لباس فولاد و پرسپولیس را پوشیده به استقلال می‌پیوندد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، جواد نکونام که خوب می داند چه کار سختی در استقلال دارد، به دنبال بازسازی تیمش از همین فصل نخست است.

در همین رابطه او شخصا با بازیکنان مدنظرش مذاکره را آغاز کرده و به دنبال بستن تیمی قوی است. پس از جذب مهرداد محمدی، حالا نکونام به دنبال یک خرید دیگر در فاز هجومی استقلال است تا اگر قایدی و محبی هم از این تیم جدا شدند، مشکلی برای آبی ها به وجود نیاید.

نکته جالب توجه در این میان، یاغی شدن بازیکن محبوب سال‌های گذشته پرسپولیس است. احسان پهلوان که با پرسپولیس به فینال آسیا هم رسید و قهرمانی در لیگ را هم تجربه کرد، پس از یک فصل کار زیر نظر نکونام در فولاد، حالا به استقلال پیوست تا به فهرست یاغی‌های فوتبال ایران اضافه شود.

نکته جالب توجه اینکه پهلوان که ذاتا بازیکن کم‌حاشیه‌ای است ابتدا خیلی نظر مساعدی روی این انتقال نداشته و به نکو گفته بود ترجیح می‌دهد کارش را در فولاد ادامه دهد، اما انگار تماس‌های مهدی هاشمی‌نسب تاثیر ویژه‌ای در این خصوص گذاشته‌است. هاشمی نسب به او تضمین داده که همه حواشی و واکنش‌ها ظرف ۲ ۳ هفته به پایان می رسد و این فرصت بزرگ را نباید پهلوان از دست بدهد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->